Bytte & Returpolitik

BYTTE & RETURPOLITIK

Hvis du ønsker at bytte dit køb

  • Du skal inden 14 dage oprettes en retursag nederst på denne side, hvor du skriver hvilken vare du ønsker at bytte til.
  • I pakken skal du vedlægge din kvittering.
  • Du betaler selv returportoen, når du fortryder købet af en vare. Hvis du bytter til en vare med den samme pris, eller højere, betaler vi portoen for den nye vare du ønsker byttet til.
  • Vi skal have modtaget dine returvarer senest 14 dage efter du har oprettet retursagen, ellers kan vi ikke behandle din sag.
  • Varer der sendes pr efterkrav modtages ikke.
  • Varer der sendes til pakkebutik/boks afhentes ikke.
  • Når vi har modtaget varen får du en mail og vi sender hurtigst muligt den nye vare.
  • Har du bestilt en vare der er dyrer kontakter vi dig via mail, ang. Betalingen.

 

Reklamation hvis din vare er defekt

  • Kontakt os når hvis du har en reklamation på mail via DETTE LINK og vent med afsendelse til du hører nærmere fra os. Vi skal have modtaget dine returvarer senest 14 dage efter vi har besvaret din henvendelse.
  • Vi mailer en returlabel du kan bruge til at sende din defekte vare. I pakken skal du vedlægge din kvittering.
  • Vi yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra modtagelse, på fabrikations- og materialefejl (mangler) hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.
  • Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
  • Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal, efter Køber har eller burde have opdaget manglen, ske til 1001kjoler.dk inden for rimelig tid. Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig manglen.
  • Varen skal kunne påvises defekt ellers byttes den ikke og kunden betaler for fragt.
  • Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består.
  • Du skal samtidig være opmærksom på at såfremt du sender en vare retur der ikke er fejl på, så opkræves du for fragt begge veje. Vi opfordrer dig til derfor til at kontakte os først, såfremt du måtte have problemer. Er varen derimod gået i stykker vil du ikke blive opkrævet et beløb.

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

  • Du skal inden 14 dage oprettes en retursag nederst på denne side.
  • I pakken skal du vedlægge din kvittering.
  • Du betaler selv returportoen, når du fortryder købet af en vare.
  • Vi skal have modtaget dine returvarer senest 14 dage efter du har oprettet retursagen, ellers kan vi ikke behandle din sag.
  • Hvis du skal have det fulde beløb retur skal varen fremstå sm ny og i original, hel emballage. Tøj må selvfølgelig gerne prøves.
  • Varer der sendes pr efterkrav til os afhentes ikke.
  • Varer der sendes til pakkebutik/boks afhentes ikke
  • Når vi har modtaget varen får du en mail
  • Når du returnerer en vare indsættes pengene indenfor 14 dage, efter vi har modtaget varen.
  • Har du betalt med betalingskort sætter vi pengene ind på dit kort, ellers skal vi have et kontonummer.
  • Har du betalt porto returnerer vi hele prisen for varen.
  • Har du fået gratis porto fratrækker vi 39 kr. fra varens pris inden vi tilbage betaler for dækning af vores porto udgifter.
  • Hvis du ikke afhenter din vare vil dette IKKE anses som fortrydelse af købet, varen vil ligge og vente på vi hører fra dig. Hvis du alligevel ikke vil have varen og ønsker pengene retur vil der blive fratrukket vores porto omkostninger inden tilbage betalingen.

 

Varen sendes til:
1001Kjoler.dk
Gammel køge landevej 714
2660 Brøndby Strand